В последно време като паля най от ляво ключето на таблото гасне след няколко подавания на контакт. Как се оправя това нещо.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Имобилайзер
Collapse
X
-
Имах такъв случай,оправих го по подобен начин, както е написал колегата. Свалих кората и проследих лентовия кабел от антенката на имобилайзера, която разположена като пръстен около контактния ключ. Извадих и вкарах буксата няколко пъти и от тогава никакъв проблем почти 4 години.
Comment
-
В ключа има един чип (транспондер), чието функциониране НЕ зависи от състоянието на батерията в самия ключ.
В този транспондер се съдържа кода за разрешаване на запалването.
Когато ключът се пъхне в патрона, имобилайзерът на колата посредством безжична връзка от разстояние няколко сантиметра (по радио-канал) прочита кода на транспондера и ако той е "верен" дава разрешение на ECU - то да запали. Ако кодът не е верен, индикацията "CODE" остава да свети и колата не може да запали.
Поради това мисля, че е излишно да търсиш проблема в имобилайзера или в състоянието на батерията на ключа.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment